Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 169
Pokaż wszystkie komentarzeTen motorek jest naprawde nie do zdarcia... mam go i zrobiłem na nim 9 tys kilometrów bez żadnego wymieniania części tyle co tylko czyszczenie filtra powietrza i gaźnika. po pierwszych 10 kilomtrach ściągłem blokady bez dostarcia. Pasek napędowy jak nówka. Jstem zadowolony z tego skuterka. Obecnie mam cylinder 72cmm, sportowy gaźnik, Sportowy moduł, blokady wszystkie sciągniętę oprucz pierścienia z pod wariatora i nie ma sensu ściągać go ponieważ pasek szybciej sie drze :/ a to prawie nic nie daje może jedziesz szybciej o jakieś 2-3 km/h... Teraz motorek idzie ze startu na jedno koło i wogóle osiągi 95km/h po prostej a pod góre we dwóch 45-50 km/h.. . Narazie nie rozpracowałem dlaczego nie chce mi palić do strzału...musze go kopac z 15 min żeby rysnoł a rozrusznik mam wykręcony bo sie chyba spalił .... jeśli komuś stało sie coś takiego i wie co z tym zrobić prosze o pomoc ;d Moge na koniec powiedziec ze teraz żaden skuterek Aprilla nie ma szans to samo yamaha aerox. Sprawdziłem i sie ścigałem ;D.
Odpowiedzkole ściagniecie tulejki z pod wariatora mi dało 10 km/h różnicy ja mam orginalny silnik zero przeróbek po zmienieniu modułu na sportowy jade nim 92km/h jak jade we dwóch pod ostra górkę to max predkość wynosi 85km/h prawie nie odczówam tego ze jade pod górkę a najlepsze jest to ze jak go kupiłem to miałem blokade na rol gazie i jechał tylko 50km/h pozdrawiam:)
Odpowiedzja słyszałem że można kabel przeciąć w module od obrotów rzeby whodził na 12 ty jak wiecie ktury to prosze o podpowieć
Odpowiedzsprawdz może kabelki przy bocznej stopce
Odpowiedzkolego ile kasy wydałeś ze ci lata 95km/h
Odpowiedz